Biznis & Finansije

Ana Janković: Nakit skulpture prefinjene juvelirke

HotaHota   Ana Janković, dizajner umetničkog nakita, žena u biznisu – lepa, prefinjena i posebna gotovo kao i nakit koji stvara zajedno sa svojim kreativnim partnerom Draganom Jankovićem. U razgovoru za Aha magazin otkriva detalje iz biografije porodičnog juvelirstva i kako pronalazi inspiraciju za razmenu ideja i kreaciju sasvim unikatnih dela s potpisom HotaHota.

Kreativno partnerstvo – šta je to što vas spaja, a šta je to što vas razdvaja?

    Rekla bih da je dobra strana našeg pristupa to što dolazimo iz različitih sfera esetetike, ali i što uspevamo da te sfere integrišemo u nešto novo novo. Draganova interesovanja dolaze iz područja eksperimentalne estetike i naglasak stavlja na kreiranje nečeg novog kroz istraživački proces i teorijsku pozadinu. Ja sa druge strane dolazim iz primenjene umetnosti i juvelirstva i volim trenutak kada ideje počnu da se pretaču u konkretne oblike u radionici i kada ti oblici polako počinju da postaju umetnički objekti.

indexhotaaaKoju poruku šaljete nakitom, ko su ljudi koji ga prepoznaju?

     U HotaHota nakitu prepoznaju se osobe sa stilom i prefinjenim senzibilitetom za lepo, ali ujedno i strastvene, zanimljive, hrabre i otvorene osobe, koje aktivno pristupaju vremenu koje dolazi. Nakit se dobro uklapa u različite stilove odevanja. Samo jedan ovako neobični komad nakita trenutnoj odevnoj kombinaciji daje sasvim novu notu.

indexhota    HotaHota postavlja nove standarde lepote ali i imperative za različito. Žene ideju dizajnera nose ne kao gotovu, završenu stvar, nego kao unikat i poziv na originalnost. Na taj način ovaj kreativni duo prenosi kreativnost na nosioce svog ultramodernog dizajna koji obećava i šalje poruku čekanja na genija koji negde čuči u nama. HotaHota nakit krasi kreativni minimalizam, gde je manje više, gde forma sledi funkciju i osvaja, a ta jednostavnost upravo daje najlepša dela.

 

Tekst: Jovana Nikolić          Foto: Simona Pavlović

*Ceo intervju sa Anom Janković pročitajte u štampanom izdanju Aha magazina – šesti broj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *