Šarm Milana sam po sebi priča rafiniranu i snažnu modnu priču. Ona je deo istorije i duha ovog grada, kao i njegove svakodnevice koja diktira stilove. Modni brendovi, kako bi uspeli da i u ovakvoj klimi skrenu pažnju i ostanu autentični i autonomni, kreiraju neke od najoriginalnijih instalacija, mistični i minimalistički dizajn čija suština ide daleko iznad izloženih proizvoda za kojima čeznemo s druge strane stakla.
Stvaranje jedinstvene i prepoznatljive atmosfere kroz minimalističku, intrigantnu i čistu formu predstavlja jedan od najvećih i omiljenih izazova scenografije, mode i marketinga, koji zajedno, u ravnoteži i integraciji, čine nerazdvojive elemente instalacije izloga. Najveći svetski brendovi akcenat pre svega bacaju na sklad i poetičnost ambijenta u kome ne dominira proizvod već ideal, pričanje autentične priče koja predstavlja glavni i osnovni deo ovih prelepih scenografija.Dizajn je samo finalni proizvod, davanje oblika bazičnoj ideji.
Možemo ga analizirati na različitim nivoima u zavisnosti od znanja, interesovanja i svesti, možemo zaroniti sasvim u svet vizualne komunikacije i otkriti koliko je slojevit i moćan. Scenografija Milana, tačnije milanskih izloga, ne samo da dominira već fascinira. U takvoj instalaciji život običnog posmatrača postaje više od ideje.
Posetite stranicu http://marijagavrilovic.com/