”Maxima”, kuća kvalitetnih boja, u vreme praznika može svaki dom učiniti posebnim i svečanijim. Srpski brend u širokoj paleti boja izaziva želju da krečenje bude zabava gde ćete na godišnjem nivou obojiti svoje ”životne faze”. Svako od nas reaguje na boje subjektivno. Ipak, psihologija boja nam otkriva kako svaka od njih stvara zajedničke emotivne, mentalne i psihičke reakcije.
Crvena boja stimuliše apetit, te stoga nikada nije loš izbor za trpezariju. Kad god osetite zamor ili slabost, vreme provedeno u prostoru okrečenom u crveno će vam povratiti energiju. Crvena boja privlači pažnju, što je neretko čini adekvatnom za detalje.
Žuta boja ubrzava metabolizam. Ipak, nekada intezivne nijanse žute mogu izazvati osećanje frustracije i besa.
Narandžasta je boja interakcije, kreativnosti i radosti. Dokazano je da ova boja poboljšava snabdevanje mozga kiseonikom, zbog čega se osećate budniji.
Zelena je boja prirode, rasta, svežine, ekološke svesti, ujednačenosti i mira. Ona je skladno smeštena u spektru boja, između hladno plave i toplo žute. To je boja koja se najlakše vidi, i gotovo da nisu potrebna nikakva prilagođavanja očiju.
Plava boja poziva um na osećanje smirenosti i spokojstva. Opisuje se kao opuštajuća, kao boja koja podstiče intelektualnu radoznalost. To je boja postojanosti, nezavisnosti, mudrosti i lojalnosti.
Tekst: Srđan Jovanović, MAXIMA, Lučani