Uvek ima svoju top kombinaciju. Dobru komunikaciju sa stvarima koje je iz hobija pretvorila u posao, blogerka u najširem smislu te reči, gotovo da nema tipičan dan, sve je u pokretu, novo, maštovito, drugačije. Moda, estetika ili beauty lista u vreme moderne tehnologije sa idejom da pomogne prepoznavanju onima koji joj veruju bez in i out.
Živimo u eri raznih blogera, šta je ono što je, po tebi, najvažnije da bi se istakla i bila prepoznatljiva?
Najvažnije je biti autentičan i svoj i ne kopirati druge. Pričati o temi u koju si upućen, ne samo onoj koja je aktuelna. Verujem da sadržaj, koji ima smisla da ljudima koji ga prate pomogne, otvori nove vidike i vrednosti, vremenom okuplja kvalitetnu publiku i izdvaja se iz mase raznih blogera.
Koji je tvoj rekord, odnosno, najduže i najkraće spremanje za neku priliku?
Umem da budem i jako brza, kada je neophodno, tada imam 101 prečicu da se izgleda lepo, iako sam u žurbi. Kad je lepota u pitanju, vešta sam i u rađenju više stvari istovremeno, tako da za svega par minuta mogu da napravim čudo. Moje najkraće spremanje je rekord gde sam za samo 15 minuta uspela da se spakujem i sredim za povratak kući s mora, kada smo shvatili da smo pobrkali dane povratka. To se dešava kad je frka, a kada imam vremena i važan događaj — i samo šminkanje ume da potraje preko sat vremena, natenane uz kafu i neki Ted talk sa YouTube-a.
Koliko je istina u tvom poslu važna i da li u istom postoje bele laži?
Ako želite da vam ljudi veruju i ako na svoj posao gledate dugoročno i savesno, važna je istina. Uvek se trudim da sve o čemu pričam bude ono što i meni samoj najviše koristi. Žene i devojke koje prate blogere i jutjubere traže rešenje za svoje beauty dileme i veoma je važno svaki proizvod predstaviti iskreno.