Prolećna sezona počela je atraktivnim modnim programom pod sloganom “Spring calling”, na kojem je Modni studio Click zvanično najavio nastavak saradnje sa brendom Perwoll kroz predstojeću, 45. Beogradsku nedelju mode. Tom prilikom predstaviljena je i aktuelna kolekcija Faktory by Boško koja odiše svežinom i buntovničkim duhom.
Nakon kraće pauze, višegodišnja saradnja biće nastavljena kroz realizaciju našeg najznačajnijeg modnog projekta, čija glavna misija jeste promocija autorskog modnog dizajna a koji će ovoga puta nositi zvanični naziv “Perwoll Fashion Week”.
Perwoll je čest izbor modnih dizajnera za negu delikatnih tkanina i njihov prijateljski odnos se godinama neguje. Ljubav prema modi, Perwoll iskazuje pažljivo brinući o najosetljivijim tkaninama i bojama, tradicionalno podržavajući modnu scenu i ukazujući na to koliko su svi segmentni važni – kako dizajnerska scena i dizajneri Perwoll Fashion Week-a, tako i prikazi kolekcija modnih kuća zastupljenih na našem tržištu.
U susret predstojećem Perwoll Fashion Week-u, modni studio Click objavio je set fotografija koje najavljuju ovu prestižnu manifestaciju. Kampanju potpisuje eminentni fotograf Miša Obradović koji je bio zadužen i za koncept vizuala, dok je stajling radila poznata dizajnerka Dejana Momčilović.
– Uradili smo bezbroj različitih varijanti koje su odgovor na temu – od klasičnijih do modernijih pristupa, a od velike pomoći mi je bila Dejana Momčilović koja je stilizovala manekenke. Verujem da će svi koji budu pratili Perwoll Fashion Week imati prilike da vide različite stajlinge, pristupe i vidjenja na temu crvenog – kaže Miša i još podseća da je svoju karijeru započeo kroz saradnju sa Beogradskom nedeljom mode, te da je do sada uradio više od 10 kampanja.
Inspiraciju za stajling manekenki, Dejana Momčilović je crpela iz prošlogodišnje izložbe haljina Kristijana Diora.
– Trudili smo se prikažemo kreacije domaćih dizajnera koje mogu da pariraju svetskoj modi. Birala sam skulpturalne kreacije koje u sebi imaju malu dozu teatralnosti, stvari za koje sam znala da će se dobro slikati. Najveći deo odevnih komada nosi potpis mlade koleginice Sonje Jocić, a tu su i modeli Tamare Radivojević i Nine Rajek, dok su cipele iz kolekcije Danijele Biškup – objašnjava dizajnerka čije kreacije će takođe biti primetne u kampanji.
Make-up potpisuje Marko Nikolić, a za frizuru je bio zadužen Matrix team. Zaštitno lice kampanje je mlada manekenka Jelena Tešić iz agencije Scouting Office, koja je pomalo androgenim izgledom dala sasvim drugačiju energiju celokupnoj kampanji.
Podsećamo da je u atraktivnom prostoru BFW CHOICE Pop Up Store na drugom spratu Rajiceva Shopping Centra trenutno aktuelna izložba fotografija Miše Obradovića. Izložbena postavka predstavlja svojevrsni osvrt na neke minule kampanje BFW-a kojih ćemo se rado sećati.
45. Perwoll Fashion Week Beograd će biti održan u periodu od 14. do 20. aprila, a zvanični hashtag manifestacije je: #perwollfashionweek