Nova kampanja „Najvećoj porodici: Biciklistima“ ima za cilj da inspiriše i podrži međunarodnu biciklističku zajednicu. ŠKODA AUTO podržava Tour de France još od 2004. godine. Češki proizvođač automobila još jednom je sponzor „Green Jersey“ za takmičara koji osvoji najviše bodova. Direktor trke Christian Prudhomme koristi ŠKODA SUPERB kao mobilni kontrolni centar. Češki proizvođač automobila još jednom je sponzor „Green Jersey“ za takmičara koji osvoji najviše bodova.
ŠKODA podržava Tour de France trku šesnaesti put kao zvanični sponzor i partner. Proizvođač automobila će obezbediti 250 vozila za potrebe orgtanizacije trke. Peloton će predvoditi automobil ŠKODA SUPERB koji će služiti kao „Red Car“ za direktora trke Christian Prudhomme-a. ŠKODA je takođe sponzor nagrade „Green Jersey“; peti put za redom, logo proizvođača automobila će se naći na dresu onoga ko osvoji najveći broj poena u klasifikacijama. Fanovi biciklizma mogu imati sve aktuelne informacije o trci zahvaljujući zvaničnoj Tour de France aplikaciji „powered by ŠKODA“.
Alain Favey, član uprave ŠKODA AUTO za prodaju i marketing, ističe: „ Kao glavni partner Tour de France-a, predstavljamo brend milionima fanova biciklizma, kao i sportistima tokom jednog od najatraktivnijih sportskih događaja na svetu. U martu smo produžili saradnju sa organizatorom Tour de France-a za još pet godina do 2023. godine. Na taj način smo postavili temelj za kontinuiran zajednički uspeh i naglašavamo važnost biciklizma i Tour de France-a u segmentu podrške sportskih aktivnosti.”
ŠKODA je predstavljena kao zvanični sponzor i partner na prestižnom biciklističkom događaju. Češki proizvođač automobila podržava ovaj događaj šesnaesti put za redom. Flota automobila broji 250 vozila, uključujući SUV modele KODIAQ i KAROQ, kao i najprodavaniji model OCTAVIA i top model brenda SUPERB.
Peloton će i ove godine predvoditi posebno ŠKODA vozilo. Crveni ŠKODA SUPERB će biti mobilni centar direktora trke Christian Prudhomme-a, iz kog će pratiti trku. ŠKODA SUPERB je jedino vozilo koje će izvoziti stazu zajedno sa biciklistima.
106-ti Tour de France počinje 6. i trajaće do 28. jula. Za „Grand Départ“ 106-te tradicionalne biciklističke trke, biciklisti iz celog sveta će se okupiti 6. jula u glavnom gradu Belgije, Briselu u čast petostrukom pobedniku Tour-a, Eddy Merckx-u koji drži svetski rekord u trkama po etapama. Najinteresantniji deo trke uključuje planinske rute kroz Alpe, gde će profesionalci morati da savladaju Col de Cars, Col d’Izoard i Col du Galibier. Finalna etapa je tradicionalno kroz Jelisejska polja u Prizu gde se biciklisti očekuju 28. jula.
ŠKODA kampanja „Najvećoj porodici: Biciklistima“ – osvojite VIP putovanje na Tour. Za ovogodišnji najveći biciklistički događaj, ŠKODA je pokrenula kampanju koja prenosi strast i duh prijateljstva i dinamičnosti unutar biciklističke zajednice. Kampanja je aktivna na televiziji i društvenim mrežama. Za promociju kampanje se koristi i ŠKODA web stranica WeLoveCycling.com. ŠKODA je takođe ekskluzivni partner zvanične Tour de France aplikacije koja omogućava fanovima biciklizma da budu pravovremeno informisani o Tour-u. Aplikacija je besplatna i dostupna je za Android i iOS.
Podsetimo da istorija brenda ŠKODA počinje proizvodnjom bicikala. 1895. godine Václav Laurin i Václav Klement osnovali su fabriku za proizvodnju bicikala u gradu Mladá Boleslav. Samo deset godina kasnije, prvi automobil je izašao iz proizvodnje – Voiturette A. 1925. godine se Laurin & Klement udružuju sa ŠKODA. Baš kao što podržava Tour de France i Tour of Spain (‘Vuelta’), češki proizvođač podržava mnoge druge međunarodne biciklističke događaje, kao i nacionalne i internacionalne popularne sportske događaje. Dodatna oprema za bicikle je takođe deo originalne dodatne opreme brenda ŠKODA.