Imamo čast i zadovoljstvo da vam predstavimo novu kolekciju brenda Coco & Co. (kojom smo oduševljeni) Brenda koji u potpunosti, sa stilom oprema svaki naš i vaš odlazak na plažu, na reku…
Pod sloganom ,,Wear your summer“ by Coco&Co
Iako je vreme decembarsko, očekujemo da se deda April uskoro prizove pameti i shvati da će leto ipak doći na vreme, te s punim pravom razmišljamo o tim letnjim danima, o mirisu kokosa na plaži i nestvarno plavim nijansama mora. A kako ne bismo više sanjarili ,,na prazan stomak“ vreme je da vam, bez daljeg oklevanja, donesemo poslastice iz nove kolekcije brenda koji nas u potpunosti oprema za odlazak na plažu ili reku, ali i razgovor sa kreatorkom ove bajke Jelenom Carević, o traganju za inspiracijom i procesu kreacije.
AHA: Kako je počela tvoja priča i u kojoj je sada fazi brend Coco & Co?
JC: Moja priča počinje sasvim slučajno. Znam, zvuči već kao poznati kliše, ali zaista je bilo tako. Zapravo, ovo je druga sezona mog rada, a opet prva. Naime, COCO se rodila prošle godine, kao ideja moje prijateljice i mene. Potpuno neočekivano, desio se veliki odziv ljudi i prilično brzo prepoznavanje brenda na tržištu, kao nečeg što je dobro. Ubrzo nakon toga, moja prijateljica donosi odluku da krene drugim putem, zbog svojih privatnih planova, te ja ostajem sama pod svodom našeg brenda. Odlučila sam da ipak nastavim dalje, što me gledano iz ove perspektive, veoma raduje, uprkos svim uspe[no prevazi]enim izazovima. Ova kolekcija je moj prvi individualni iskorak i vrlo je lična. Negde, tek sada shvatam da sam sasvim neprimetno promenila vizuelni identitet samog brenda u vidu kolorita, ali i samih proizvoda i u ceo taj proces utkala sebe, kroz sve moguće aspekte.
AHA: Koliko dugo se krčkala ideja za novu kolekciju i odakle je potekla inspiracija za istu ?
JC: Moram priznati da sam na samom početku planiranja nove kolekcije tačno znala šta želim i da sam nesmetano išla ka tome. Fokusirana, radila sam sve što je bilo potrebno da bi krajnji rezultat bio baš takav kakav jeste.
Znala sam da želim prugice, kao nešto što me oduvek asociralo na leto. Takođe, znala sam da želim kolorit koji je jednostavan i koji može da se nosi i van plaže. I znala sam da će po pitanju boja, jedna biti takva nijanska plave, da odmah pomisli[ na neko more ili okean. Samim tim nova kolekcija se zove STRIPES & OCEAN EYES.
AHA: Koji materijali dominiraju u novoj kolekciji?
JC: Kolekcijom dominiraju pamučni materijali. Tu su i sirovi keper sa tkanjem kroz koje se vide tragovi pamuka. Prisutan je i na torbama. Frotir na peškirima je takođe pamučan i veoma je mekan. Što se tiče ostalih materija, generalno preovladava pamuk, a neki proizvodi u sebi imaju tkanje lana. Lagani su i lepršavi.
,,Uhvatim sebe kako celu priču uspevam da zaokružim rečju ,,kolekcija” i to je potpuno ok…formalno gledano, to je ispravno. Ali na baš, baš ličnim dubinama ne stiže samo jedna kolekcija…Stižem nova ja, stiže nešto što sam pravila prema sebi, svom senzibilitetu i ukusu”
AHA: Kako ti vidiš odlazak na plažu ovog leta?
JC: Moja vizija je bila da, polazeći od svojih potreba, donesem ono što fali celom tom odlasku na more, na plažu, reku, bilo gde. Cilj mi je da jedna vesela, posebna žena, bilo kog uzrasta, bude spremna za odlazak na plažu, u jednoj sekundi: da ima torbu u koju će da stane sve, da ima prostor za peškir koji neće zauzimati mesto u samoj torbi, pa i koferu i da ima šešir koji će je zaštititi od sunca, a opet biti moderan i lep. A onda, da u pauzi od sunčanja i kupanja, može da ode na ručak i da u toj prilici izgleda vrlo lepo i odmereno. Sve u svemu, da je uvek spremna i u dobrom izdanju, a da istovremeno taj proces iziskuje svega nekoliko minuta pripreme i da zadovoljava uslov udobnosti. Da ritual odlaska na plažu bude u doslovnom i vizuelnom smislu „effortless“.
AHA: Svaki brend ima neku svoju filozofiju koja se krije iza samog naziva. Koja priča sa, velikim F (od filozofija) se krije iza ovako lepe estetike i naziva Coco&Co ?
JC: Najpre, iza naziva COCO & CO se krije kokos, (što je i sam logo brenda, ali prikazan grafički kao presek kokosa) jer je miris kokosa taj koji se najčešće širi plažama. Evocira kod mene uspomene na detinjstvo, na vreme provedeno pored mora i na plaži. Nastavak CO je tu kao simbol prostora brendu, u kom će da doživi svoje zimske edicije. A sada, dok razmišljam o ovom pitanju, slobodno mogu reći da je filozofija brenda jednostavno ŽENA. Žena kao takva, dobrodošla je u ovu malu zajednicu.
AHA: Iako je u današnje vreme puno raznih neizvesnosti, izazovno pitati o planovima za ,,daleku“ budućnost, ipak ćemo se odvažiti: Kuda plovi ovaj brod?
JC: Kuda plovi Coco, je veoma lepo pitanje…i plovi. To je za početak, zaista najbitnije. Što se mene tiče, samo neka nastavi da plovi.
Tekst: Nevena Vujović
Fotografije: Ljubo Ašćerić