Nekategorizovano

GUCCI HUUUČI!

Gucci je svoju Cruise 2024 kolekciju prikazao svojim najvernijim fanovima u jednoj od metropola istočnih zemalja, Seulu. Zapad sada konačno shvata značaj ovog tržišta i njegovog globalnog uticaja u industriji mode, za šta je jasan dokaz upravo ova revija, u velelepnoj ediciji, u svakom smislu. Stoga, s obzirom da se lestvica podigla, više nije dovoljno puko pojaljivanje na ovom tržištu, potrebno je mnogo više od toga i Gucci je to, po svemu sudeći, dobro razumeo. Pa, da počnemo.

Zaista, idejom o reviji u bivšoj kraljevskoj palati Gyeongbokgung iz 14.veka, Gucci je izazvao pažnju i na neki način, ovim gestom samo podvukao tvrdnje, da je ovo tržište postalo relevantna adresa za postavljanje modnih trendova. Da li je masovnost konzumenata modne industrije, sa ovom adresom, imala veze sa trenutnim stanjem, da skoro svaki veliki modni brend, pod obavezno ima zaštitno lice sa Istoka, ili je egzotika dalekoistočne kulture, kao nešto što je odvajkada golicalo evropsku kulturu, bila faktor u formiranju ovakve atmosfere i situacije, ostaje da vidimo.

Bilo kako bilo, palata osvetljena u sumrak, lišena turista, sa planinama prekrivenim borovom šumom u pozadini i violinama koje su izvodile laganu melodiju iz filma ,,Stari dečko“ reditelja Parka Čan-Vuka, ostavile su i najrigidnije sudije ovog događaja, bez daha, bar na trenutak. A onda je revija konačno mogla da počne, ispraćena svetlosnim efektima i zvucima bubnjeva.

Prvi red je bio ispunjen poznatim ličnostima, kako međunarodnim (Dakota Johnson, Elizabeth Olsen, Serše Ronan) tako i domaćim (Hani iz NevJeans-a, IU, Lee Jung-jae). Za mnoge brendove to bi bilo dovoljno. Međutim, Gucci je svoje goste udostojio celom kolekcijom prožetom seulskim senzibilitetom i nasleđem, živopisnim uličnim stilom i posvetio je ovom kinetičkom pokretu, koji je toliko opčinio svet.

Svakako da su sama baza kolekcije i završni detalji i te kako imali veze sa onim što jeste prepoznatljiv vizual Gucci brenda, ali nadogradnja i narativ,  koji je Gucci počeo da gradi već neko vreme unazad, jasno govori u prilog svesti čelnika ovog brenda o tome, da u svrhe opstanka, moraš biti spreman na adaptaciju i asimilaciju novih trendova u sopstvene redove. Tu adaptaciju Gucci uvodi na modnu scenu rukopisom fuzija, naizgled nespojivih stilova i ova revija je svakako highlight tog manira.

Neopren je uočen na više od jednom modelu ove revije i možda je upravo on, simbolično i doslovno, nešto po čemu će se Gucci dugo prepoznavati na ulicama i event-ima svih svetskih metropola. Ipak, nadogradnja na neopren je imala i te kako šta da kaže, a to su bili: svila, saten, koža, svetlucavi materijali i materijali obogaćeni kristalima. Od modnih aksesoara, najupadljiviji i futuristički su zračile torbe sa dodatkom skejt borda, zatim rukavice kreirane ,,na bazi“ tradicionalnog južnokorejskog, a sa posve stret style tvistom i Gucci potpisom na sebi, doslovno. Kao i obično, nije izostao ni prepoznatljiv i obožavan Gucci logomania manir.

Kad je u pitanju kolorit, Gucci je ,,uhvatio“ sve nove i boje u trendu, poput roze, crvene, silver, a da pritom nije ,,ispustio“ one tradicionalne, po kojima je sam brend i prepoznatljiv. Sve u svemu, veliki plus i lift up, ovog italijanskog brenda, koji je napravio huk predstavljanjem Cruise 2024 na reviji u Seulu, a isti ne jenjava, čak i po njenom završetku.

Tekst: N.V.

Naslovna Fotografija: www.vogue.com

Ostale fotografije: www.vogue.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *