Tanja Anđelković, nedavno je i zvanično proglašena za najuspešniju damu u medijskom biznisu. Mlada žena, vedrog duha i izuzetno uspešan poslovni lider, direktor je marketinga i prodaje agencije „As media” koja se bavi sprovođenjem najkreativnijih marketinških rešenja za radijsko i web oglašavanje i koja zastupa četiri vodeća komercijalna radio brenda Srbije: Nacionalnog Radija S, 102.2 Gradskog radija, Pingvin radija i Index radija kao i internet portala S media. Uvek nasmejana, mama četiri dečaka uspeva da bude veoma angažovana na oba polja i uz to uvek elegantna, moderna i doterana. Žena inspiracija koja je i pored svog medijskog posla uspela da očuva srpsku tradiciju domaće kuhinje i razvije brend „Dolina Morave”.
Koja su Vaša nepisana kreativna pravila u sistemu As Media kojih se pridržavate svi da biste bili uspešni u poslu?
„Work hard with the heart!” je moja deviza, u svoj posao ulazim srcem, sa mnogo ljubavi, to je jedini način da se opstane.
Najvažnija lekcija o prodaji koju ste naučili?
Najpre važna je kreativnost. Neophodno je gajiti je i omogućiti da ona izroni na površinu. Potrebna je hrabrost da se oslobodi, a onda je više niko i ništa ne može ni kontrolisati, niti zaustaviti. Pored kreativnosti, sektor prodaje ima i mnogo dodirnih tačaka sa psihologijom. Nephodno je posedovati i sposobnost procene, urbanim štihom okarakterisano kao „čitanje ličnosti”. Ustvari, gajiti strpljenje i kreiranje kreativnog prostora u kome zauzimate ulogu pažljivog slušaoca i pružate svom sagovorniku, klijentu mogućnost da vam objasni svoju poziciju i time omogućite sebi pregled iz više uglova, a klijentu posebnu pažnju i objašnjenje izvesne dobiti od kampanje koja se za njega osmišljava. Kada dozvolimo sebi da budemo fleksibilni u razmišljanju, proširimo percepciju i čujemo jedni druge, posmatramo mimiku, pokrete – govor tela, otključavamo najvažnije segmente prodaje, komunikaciju i razumevanje. Takav pristup rezultira kontinuiranim uspehom i dugoročnom saradnjom.
Poznati ste po vedrom duhu, uz Vas uvek ide smeh, neka šala, odakle crpite svu tu pozitivnu energiju, kako negujete vedrinu?
Na vreme sam shvatila da je ključ u okruženju i trudim se da konstantno budem u društvu veselih i pozitivnih ljudi. Pored toga veliki deo dana provodim i sa svojom decom. Opšte je poznato da deca oplemenjuju i najviše regenerišu, u mom slučaju to je apsolutno tako. Naš brak smatram svojom malom oazom. Moj suprug me trpi sa svim mojim manama, da on nije pored mene, bez njegove blage naravi i spremnosti da me uvek ohrabri ne bih imala ovako širok osmeh sa kojim uspevam da na dnevnom nivou postignem sve. U životu je veoma važno da si sa osobom koja te dobro poznaje, razume i podržava. Najlakše je terati inat, najteže je promeniti neke tvrde životne stavove.
Po prirodni ste temperamentni, direktni i odvažni koliko to pomaže u poslu i kojim se principom vodite?
Temeperamentna jesam, ali smatram da je to stvar prirode. Iskreno, volela bih da sam još direktnija. Direktnost može da se tretira kao mač sa dve oštrice, može da bude dobra, ali i nepoželjna. Verujem da sve zavisi ko je sagovornik, kao i od te energije koja se oseti u atmosferi. Nije teško biti direktan. Ipak, posao može da bude ugrožen ukoliko je sagovornik sklon da se lako uvredi. Direktnost je odlika ljubavi, iskrenost koju pre svega darujem onima od kojih isti tretman očekujem, a to su moja porodica, prijatelji i kumovi. U poslu direktnost ipak ima svoju dobro odmerenu dozu.
Tekst: Ivana Kojadinović Foto: Nikola Ilić
*Ceo intervju pročitajte u štampanom izdanju Aha magazina – drugi broj.