U susret prestojećem nastupu na otvaranju 33. Beogradskog džez festivala, 26. oktobra u Domu omladine Beograda, niška grupa EYOT trenutno se nalazi na mini turneji u Aziji.
Na desetom, jubilarnom Internacionalnom džez festivalu u Hong Kongu sa uspehom su nastupili 30. septembra. Najavljeni su kao originalan sastav koji razvija novi stil evropskog džeza, uz napomenu organizatora da su veoma ponosni zbog njihovog koncerta u okviru festivalskog programa. U gradu Džuhaju danas nastupaju na Beishan Jazz Festivalu, a novo osvajanje azijskog tržišta najavljuju i izdavanjem albuma u Japanu za izdavačku kuću AMSA Records.
“Nakon velike turneje 2012. godine, kada smo svirali u Hong Kongu, Kini i Južnoj Koreji ponovo se vraćamo u Aziju. Srećni smo zbog poziva da nastupimo u Hong Kongu, na jubilarnom desetom festivalu i na Beishan jazz festu u Kini, drago nam je da se naš rad ceni tako daleko od kuće. Ovo je nastavak našeg proboja na azijsko tržište, očekujem da sledeće godine posetimo i Japan i da budemo sve češće na tlu Azije. Pored Japana, koji je odavno otvorio vrata džezu, Kina postaje jedno od najinteresantnijih destinacija za džez muzičare, otvaraju se brojni klubovi i festivali i veliko je zadovoljstvo biti deo svega toga.”, izjavio je Dejan Ilijić iz grupe EYOT.
Naš internacionalno najuspešniji džez sastav spaja kulturu džeza i roka, psihodeličnu i ambijentalnu muziku, kao i elemente istočnoevropskog folklora. Njihov aktuelni album „Innate“ posvećen je našem podneblju, od imena numera, do njihove strukture, melodije, harmonije i ritma. Uoči nastupa na otvaranju ovogodišnjeg Beogradskog džez festivala, Dejan Ilijić kaže: “Ova godina je do sada već bila bolja od svih prethodnih u našoj karijeri, a neku vrstu finala, krunu sezone, očekujemo na Beogradskom džez festivalu. Na koncertu koji pripremamo za tu priliku imaćemo i goste iz engleskog sastava Get the Blessing, Pita Džadza na trubi i Džejka Mekmurčija na saksofonu.”
Ulaznice za koncert grupe EYOT u okviru 33. Beogradskog džez festivala su u prodaji preko EVENTIM mreže.
Photo: Zoran Radosavljević