Ojačajte imunitet!

fitnesBudući da nam stalno prete opasnosti od gripa, prehlade i raznih virusnih oboljenja, potrebno je da naš imunološki sistem držimo u pripravnosti. Uostalom, čovek može da se razboli bilo kada, bez obzira na godišnje doba, a naročito ako redovno trenira i unosi mali broj kalorija. Zato vam savetujemo da pročitate ovak članak do kraja i saznate kako sve možete da pospešite imunitet, a da i dalje naporno i redovno trenirate.

Beta 1, 3-D Glukan je polisaharid koji se dobija iz kvasca. Veliki broj istraživanja pokazao je da on, pored toga što je siromašan holesterolom, takođe može i da pospeši imunitet.

Glutamin je neesencijalna amino kiselina, koja se u velikoj količini nalazi u mišićima. Međutim, njena količina u telu se smanjuje pod uticajem traume, infekcije, hirurških zahvata ili fizičkog stresa. Glutamin je od velikog značaja za one koji imaju naporne treninge, one koji dosta vremena provode na poslu ili koji dugo uče, a ne spavaju dovoljno. Takođe, istraživanja pokazuju da maratonci, na primer, ređe oboljevaju od gripa i prehlada ako uzimaju velike količine glutamina nakon trka.

Arginin takođe predstavlja neesencijalnu amino kiselinu, ali se ona uslovno smatra esencijalnom zato što povećava izlučivanje hormona rasta. Studije pokazuju da ova amino kiselina može da poveća dejstvo glutamina i tako pospeši imunitet.

Astragalus jeste biljka koja se tradicionalno koristi u kineskoj medicini zbog toga što ima dejstvo da pospeši imunitet. Za nekoliko sastojaka ove biljke veruje se da predstavljaju potencijalne aktivne sastojke, uključujući flavanoide i polisaharide. Iako se smatra da može da se konzumira u neograničenim količinama, ipak je zabeleženo da može da izazove oboljenja crevnog trakta i dijareju. Najbolje dejstvo ima kada se kombinuje sa drugim dodacima koji stimulišu imunološki sistem.

Tekst i foto: xfitness.x3mgym.com

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

PRATITE NAS NA