Kompanija dm drogerie markt pokrenula je PROJEKAT „DM INKUBATOR” KOJI SRPSKIM PROIZVOĐAČIMA PRUŽA MOGUĆNOST DA RAZVIJU SVOJ PROIZVOD i PLASIRAJU GA NA DOMAĆE TRŽIŠTE KROZ LANAC DM PRODAVNICA, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu. Učešćem u novom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za
konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, PROIZVOĐAČI IZ SEGMENTA HRANE, DODATAKA PREHRANI ILI KOZMETIKE, ODNOSNO PROIZVODA ZA NEGU I LEPOTU, STIČU MOGUĆNOST DA SVOJ PROIZVOD NA NAJBOLJI NAČIN PREDSTAVE NA DOMAĆEM I POTENCIJALNO NAJZAHTEVNIJIM EVROPSKIM TRŽIŠTIMA.
Prijava učesnika će se vršiti putem portala www.dm-inkubator.rs [1], a KONKURS JE OTVOREN OD 1. OKTOBRA DO 30. NOVEMBRA 2018. GODINE. Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u uži izbor, a nakon toga oni odabrani biće deo projekta „DM INKUBATOR” koji predstavlja idealnu priliku njihovim proizvođačima da dodatno unaprede svoje proizvode kroz programe podrške od strane Organizatora i Partnera – savetovanja i mentoring dobavljača, redizajna ambalaže i primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta.
FINALNI ODABIR JE U PERIODU 01.04. – 30.04.2019. GODINE, A PROGLAŠENJE (OBJAVLJIVANJE INFORMACIJE O POBEDNICIMA) JE PLANIRANO ZA 01.05.2019.
Po izboru autentičnih lokalnih proizvoda dm će obezbediti njihovo sezonsko ili trajno plasiranje u svim dm prodajnim objektima u Republici Srbiji, kao i potpunu marketinšku podršku i promocije odabranih proizvoda kroz dm i eksterne kanale oglašavanja. „Naš cilj je da ponudimo svoje dugogodišnje iskustvo i ekspertizu na lokalnom tržištu kao i međunarodni „know-how”. Jedan od osnovnih kriterijuma za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže sirovine poreklom iz Srbije, kao i da do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovinskog ili HORECA objekta koji posluje u Srbiji. Kompanija dm drogerie markt doo Srbija, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u Evropi, odvojiće istaknuto mesto na policama za minimalno 20 takvih proizvoda u nastojanju da podržimo, podstaknemo i u najboljem svetlu predstavimo potencijal domaće proizvodnje”, _IZJAVILA JE ALEXANDRA OLIVERA KORICHI, DIREKTOR KOMPANIJE DM DROGERIE MARKT._
Odluku o tome koji će se novi proizvodi naći na policama dm-a doneće stručni žiri koji će činiti predstavnici svih partnerskih organizacija u projektu na osnovu pravila i uslova konkursa, kao i jasno definisanih kriterijuma selekcije. Uz to, kupci će izborom ovih proizvoda prilikom kupovine direktno podržati osnaživanje domaće proizvodnje i prema vlastitim potrebama i željama, nastaviti da kreiraju ponudu dm-a.