dm drogerie markt u 2019. godini: 15 godina i bezbroj dobrih vesti

Najveći drogerijski lanac u Evropi, dm, slavi jubilej: petnaestu godinu rada u našoj zemlji.

„Tu sam čovek, tu kupujem“ – pod sloganom koji ukratko objašnjava osnovnu orijentaciju kompanije, najveći drogerijski lanac u Evropi, dm drogerie markt, pre 15 godina je započeo poslovanje u Srbiji. Tokom godina, bez obzira na menjanje tržišnih uslova, fokus je uvek ostao na čoveku – uvažavanju naše različitosti, i stvaranju atmosfere poverenja i ravnopravnosti. Ispostavilo se da je ovo ključ za uspeh – u protekloj poslovnoj godini, kompanija je u Srbiji ostvarila rekordan promet od 10,9 milijardi RSD uz preko 12 miliona obavljenih kupovina.

Direktorke dm drogerie markt Srbije i Makedonije Vesna Stojanović i Alexandra Olivera Korichi

Velike brojke su u poslovnom svetu razlog za slavlje, ali ih u godini jubileja dm posmatra i kao još jedan stimulans da nastavi sa politikom odgovornosti prema kupcima, zaposlenima i zajednici u kojoj posluje, kaže Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije. „Najiskrenije se radujemo svakom dobrom poslovnom rezultatu, zato što on znači da možemo da nastavimo sa praksama poput isplaćivanja 14 plata u toku godine. U 2019. godini, koja je za nas posebna, zadovoljstvo nam je što smo
bili u mogućnosti da svim zaposlenima isplatimo jubilarni petnaesti honorar srazmerno godinama radnog staža u dm-u, pa i do iznosa pune plate za zaposlene koji su sa nama već 15 godina“, dodaje ona.

„Jedna od ključnih ideja vodilja, osim ponude bogatog, kvalitetnog asortimana i ljubaznog, profesionalnog
savetovanja za naše kupce, je želja da obezbedimo snažnu podršku svojim zaposlenima“, ističe Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije. „Ovde podrazumevamo tržišno atraktivne zarade, obavezno plaćen prekovremeni rad, ali i besplatne zdravstvene preglede, brojne kurseve i usavršavanja. Težimo vrlo jednostavnoj ideji – da ljudi koji nam poklanjaju svoje poverenje, bili oni kupci ili zaposleni, budu srećni što su sa nama i istovremeno razvijaju svoj pun potencijal“, dodaje Korichi.

Kompanija dm posebno je ponosna na program lojalnosti dm babybonus, u okviru koga će sa partnerima u ovoj poslovnoj godini svakoj prijavljenoj novorođenoj bebi darivati paket dobrodošlice, a njihova ukupna vrednost će premašiti 38 miliona RSD. Kroz podršku već poznatoj akciji „Čepom do
osmeha“, koja pomaže deci sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u dm drogerijama je do sada sakupljeno više od 30 tona čepova.

Spisak se ovde ne završava, ali, kako iz kompanije kažu – imaju celu jubilarnu godinu da predstave sve projekte koje su pripremili sa ciljem da dalje razvijaju vrednosti koje u centar stavljaju čoveka, bio on zaposleni, kupac ili jedan od partnera. Ne žure „jer smo tek 15 godina zajedno“ a planiraju da ovo bude jedna od onih ljubavi koje traju ceo život.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

PRATITE NAS NA