ŠKODA najavljuje pokretanje nove globalne kampanje pod nazivom „Za ono što Vas pokreće“. Fokus kampanje je na filozofiji i vrednostima brenda da bude inovativan, iznenađujući i da čini život jednostavnijim.
Marc-Andreas Brinkmann, direktor marketinga u kompaniji ŠKODA AUTO, objašnjava: „U našoj novoj globalnoj kampanji slavimo različitost naših klijenata. Želimo da ih podstaknemo da razvijaju svoju unutrašnju motivaciju. Mi u ŠKODI ne želimo da budemo samo auto brend; želimo da budemo partner, prijatelj i član porodice. Pričanjem životnih priča i emocionalizovanjem brenda ŠKODA, zbližavamo ljude više nego ikada pre. Svi mi imamo svoje lične želje i ciljeve, ali vera u sebe je nešto što nam je svima zajedničko.“
Mali trenuci, veliki uticaj pod sloganom „Za ono što Vas pokreće“, video snimci koji prate svakodnevne aktivnosti heroja, kreativaca, ljudi slobodnih duhom, avanturista, radoznalih, istraživača i svih onih koje svakodnevno inspiriše ŠKODA – bez obzira da li su oni na putu ka velikom uspehu ili jednostavno uživaju u životu.
Sedam kratkih video priča fokusiranih na različite kvalitete koji čine i vode kompaniju i njene klijente, uključuju različitost, strast, određenost i motivaciju. Svaki od ovih videa nosi jednu od pomenutih karakteristika koristeći primere osoba iza volana, objašnjavajući šta njih svakodnevno motiviše. ŠKODA je jedna od najstarijih kompanija na svetu koja se bavi proizvodnjom automobila. Raznolikost brenda se ogleda i u širokom asortimanu proizvoda: Od najmanjeg modela ŠKODA CITIGO do najprodavanijeg kompaktnog modela ŠKODA OCTAVIA i ŠKODA