.
Beograd, 28.11.2018. godine –U cilju podizanja svesti o bolestima raka prostate i testisa, kao i važnosti preventivnih pregleda, u ulozi prodavca u DM drogeriji u Makedonskoj ulici našao se poznati glumac Zoran Pajić koji je kroz zanimljiva pitanja pokušao da sa kupcima podeli korisne informacije o ovoj temi. Tom prilikom učesnici u kvizu dobijali su vaučere sa popustima za muške preglede u MediGroup domovima zdravlja.
Akcija pod nazivom „Budi muško, uzmi zdravlje u svoje ruke“ organizovana je povodom svetskog pokreta „Movember“ koji je nastao u Melburnu, 2003. godine sa ciljem podizanja svesti o ozbiljnim bolestima – raku testisa i prostate, a tako i sveopštem muškom zdravlju. Prema statistikama danas na svaka tri minuta jedan muškarac u svetu oboli od raka prostate, a na svakih 13 minuta jedan premine od ove opake bolesti. Ove zapanjujuće brojke ne moraju biti toliko velike, jer je rano otkrivanje karcinoma ključno za uspešan tretman.
U sklopu ove akcije, glumac Zoran Pajić se našao u potpuno novoj ulozi – postao je jedan od prodavaca dm-a, koji je pored kase pozivao kupce da se pridruže ovoj društveno-odgovornoj kampanji i postavljao im po jedno pitanje u vezi sa samim pokretom „Movember“.
Svaki kupac koji je odgovorio Zoranu na ova pitanja na poklon, između ostalog, dobio je vaučer sa popustom na muški pregled u MediGroup domovima zdravlja, koji je mogao da iskoristi sam ili pokloni partneru, ocu, bratu ili prijatelju.
„Neprijatno sam se iznenadio, kada sam saznao za statistiku da čak 42 odsto muškaraca nije nikada otišlo kod urologa. Broj obolelih od karcinoma testisa i prostate raste iz godine u godinu, a rano otkrivanje karcinoma najvažnije je za uspešan tretman. Zato je bitno da postoji akcija Movember i ova društveno-odgovorna kampanja dm-a kako bismo podigli svest o ovim bolestima i kako bi se stekla navika kod muškaraca da odlaze kod urologa. Statistike pokazuju da su muškarci spremni da trpe teže i dugoročne probleme sa zdravljem. Zbog ovoga pozivam sve muškarce da budu muško i uzmu zdravlje u svoje ruke”, naveo je Zoran Pajić.
Kao kompanija koja se sa posebnom pažnjom odnosi prema čoveku i njegovim potrebama, DM drogerie markt je tokom novembra organizovao niz akcija kako bi podigli svest o muškom zdravlju i problemima o kojima se retko priča. S obzirom na uspešnost lečenja kod ranog otkrivanja, stručnjaci savetuju da muškarci stariji od 50 godina minimum jednom godišnje odu na pregled prostate, a da muškarci uzrasta od preko 20 godina dva puta godišnje obave samo pregled i u slučaju bilo kakvih sumnji odu kod urologa. Zato u mesecu novembru DM podstiče svoje muške kupce da odu na preventivni pregled, poručujući im da uzmu zdravlje u svoje ruke.
Sem toga, sama akcija podrazumeva i popuste do čak 30 odsto na proizvode za negu muškaraca do 31. decembra u svim DM drogerijama, a pošto svaki pravi muškarac brine o svome zdravlju, kupovinom ovih proizvoda do 07. decembra u svim DM prodavnicama u Beogradu i Novom Sadu dobija se i vaučer sa popustom za muški pregled u MediGroup domovima zdravlja koji će moći da se iskoristi do 19. decembra.