Razoružava jednostavnošću i svojom blagošću kojom pristupa svakom pa i najtežem poslu kao što je vođenje ogromnog poslovnog sistema u 10 država u regionu za više stotina klijenata. Fer odnosom sa zaposlenima i klijentima bez obzira na lični ili profesionalni background. Ima u njemu Sakanovog tihog liderstva koje se ne uči samo svesno i planski već je deo „nasleđenog prtljaga” koji podrazumeva i osećaj za lepo, poštovanje umetnosti i kreativnog, stvaralačkog, druženje i rad koji uvek idu ruku pod ruku ali i vlastiti dobar osećaj za zdrav biznis zahvaljujući kome je uspeo da za 6 godina udvostruči kompaniju u smislu prometa, broja ljudi i finansijskih parametara. Sa Žarkom Sakanom, direktorom New Moment New Ideas kompanije razgovarali smo s povodom – nakon uspešnog povratka iz Indije koja je „osvojena” srpskom kreativnošću!
Pikasova misao „Ništa nije ostvareno što prethodno nije odsanjano” jedna je od maksima kompanije. O čemu Vi sanjate ovih dana?
Mi znamo da je važno sanjati velike snove, i trenutno sanjamo jedan takav san. Želimo da nastavimo tradiciju i put kreativnosti i ostavimo trag na kreativnoj sceni Balkana, na naš način. Sanjamo i o širenju na nova tržišta Grčke, Kipra, Rumunije, Poljske… I o daljem razvijanju ideje balkanska kreativnost za ceo svet, izvozu naših ideja na velika tržišta poput Indije i Amerike.
Šta su po Vama najveći izazovi i opasnosti u kreativnoj AD industriji Srbije i regiona danas?
New Moment je spoj art&advertising i želimo da budemo okruženi ljudima, kreativcima i umetnicima iz svih oblasti ljudskog duha. Time su atmosfera i život u kompaniji mnogo lepši. Cilj galerije je da dovodi svetske umetnike u Beograd i da ih predstavi našoj publici i da naše talentovane umetnike predstavimo svetskoj kreativnoj sceni. Trenutno izlažemo na sajmu umetnosti u Solunu, imamo izložbu Petra Mirkovića u Beogradu, izdajemo knjigu popularnog street fotografa Boogi-ja i planiramo još mnogo toga.
Tekst: Anita Todorović
Foto: Edvard Nalbantjan
*Ceo intervju možete pronaći u novom Aha magazinu – januar / februar XI broj 2017