Dragan Lupšić – krojač svoje sudbine

Dragan Lupšić je najmlađi član borda direktora Coca-Cola Hellenic, gde pored sektora pravnih poslova uspešno vodi i sektor za odnose sa javnošću i komunikacije. Nasmejan i odlučan, veliki je pristalica kaizen filozofije da svaki dan možemo da unapredimo nešto u svojim životima. Obožava umetnost (posebno muziku) i sport i žao mu je što društvo ne vidi da mnogo više nazadujemo u kulturnom nego ekonomskom pogledu.

Dragan-Lupsic1

Polje korporativne komunikacije nudi mnogo mogućnosti za kreativnost, ali i društveno odgovoran rad. Kako prepoznajete društveno odgovoran projekat koji je od značaja za Coca-Colu kao globalni brend, a koji treba lokalno podržati?

Coca-Cola Hellenic kao kompanija koja posluje u 28 zemalja na tri kontinenta ima jasno definisanu strategiju društveno odgovornog poslovanja, ali, s druge strane, i mi na lokalnom nivou imamo mogućnost da definišemo inicijative za koje smatramo da mogu stvoriti dodatnu vrednost za zajednicu. Mi znamo koje su potrebe srpskog društva i kako možemo doprineti rešavanju određenih problema te imamo veliku podršku kompanije u tome. 

Imam tu sreću da radim za kompaniju koja je prepoznata kao jedna od društveno najodgovornijih u svom poslovanju, kao i da radim s ljudima koji su i lično veoma posvećeni i motivisani da pomažu drugima.

Radeći u velikim svetskim kompanijama, imali ste priliku da prepoznate specifične trendove obrazovanja i podsticanja radnika da svoju individualnost pretoče u kreativnost i entuzijazam kako bi kao finalan rezultat kompanija ostvarila bolje rezultate i finansijsku učinkovitost. Koliko ste uspeli da primenite te tehnike u Srbiji?

Coca-Cola Hellenic ulaže puno vremena i truda u edukaciju svojih zaposlenih, svesna da samo angažovani i motivisani ljudi mogu da stvore vrednost za kompaniju, ali i društvo. Za svakog od naših zaposlenih znamo koje poslovne veštine i znanja poseduje i podstičemo razvoj vrednosti i osobina koje su za nas važne. Da ilustrujem, trudimo se da kreativnim osobama omogućimo sve uslove da se maksimalno izraze, a da onima koji su po prirodi analitičniji pružimo priliku da rade na projektima u kojima mogu svoje sklonosti da pokažu. Uspešnoj kompaniji su podjednako potrebni i dobri menadžeri, i dobri eksperti.

Kako koristite vreme koje imate za sebe, ako ga uopšte imate?

Vreme koje provodim s porodicom dragoceno je jer mi daje novu energiju i trudim se da pored svojih brojnih poslovnih obaveza i službenih putovanja što više vremena provodim s porodicom. Veliki sam ljubitelj putovanja jer nas, duboko verujem, ona obogaćuju i čine svestranijima i pozitivnijima. Različite kulture, upoznavanje različitih ljudi i drugačijih navika inspirišu me da i u poslu budem optimističan i otvoren za nove stvari i inicijative.

Savet za uspeh u korporacijskom biznisu?

Svako je krojač svoje sudbine. Bitno je da postoji pozitivno razmišljanje i jasna projekcija onoga šta se želi i gde se želi biti. Morate dovoljno jako nešto želeti i verovati u sebe, a da vas niko ne laže, treba i mnogo da radite. Siguran sam da uspeh neće izostati.

Pročitajte ceo intervju u štampanom izdanju Aha magazina.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>