Yoga za mudre godine vol. 3

joga5

Kurmasana

Sedite na prednju ivicu stolice i raširite noge toliko da ceo trup može da se savije dole dodirujući unutrašnje strane butina. Savijte se napred rukama hvatajući, u odnosu na fizičke mogućnosti, prednje ili zadnje nogare stolice. Vrat je potpuno izdužen, a vrh glave je upravno u odnosu na pod. Ostanite trideset udaha i izdaha i iskusite mirnoću uma i opuštenost abdomena.

6joga

Pasasana

Sedite na stolicu razdvojenih nogu u širini kukova, kolena uperenih pravo ispred sebe sa paralelnim spoljašnjim ivicama stopala. Sa izdahom zarotirajte trup ka desnoj strani hvatajući levom šakom desnu spoljnu ivicu kolena ili butine. Desnom rukom uhvatite naslon stolice i rotirajte abdomen i grudni koš. Sa svakim udahom budite sve izduženiji u trupu, a sa svakim izdahom zavrćite trup od leve strane ka desnoj. Onda, pokušajte da pojačate rotaciju koristeći ruke i oslanjajući levi lakat preko desnog kolena. Pružite otpor desnim kolenom levom laktu. Usaglasite dah sa pokretima tela.

Tekst: Marija Weniger

Ilustrovala: Marija Stošić

*Još vežbi možete pronaći u novom broju Aha magazina – januar / februar 2017 XI broj

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>