Pokrenite se sa Dianom Morić!

Veoma brzo, žene su u njoj prepoznale inspiraciju, ali i trenera koji im pomaže da vežbaju kod kuće i za dve godine, njen Instagram profil @diannafitness je zapratilo više od pola miliona žena! Za Aha magazin, Diana je posebno napravila set vežbi za poslovne žene, koje mogu da rade i u svojoj kancelariji!

IMG_1050 obr

Fenomenalna vežba za zadnju ložu, noge i gluteus. Svaka žena ovo može odraditi u svojoj kancelariji ili kući! U pitanju je stolica sa točkićima – jednu nogu oslonite na istu kao na fotografiji, ruke su u vazduhu zbog ravnoteže i podignute su u visini ramena, koleno je pod uglom od 90 stepeni (koleno noge koja se oslanja na tlo).  Laganim pokretom noge koja je na stolici, stolicu pomerate unazad i vraćate je u prvobitni položaj! Već posle par ponavljanja, videćete efekat ove sjajne vežbe!

IMG_0913 obr

Drugu vežbu možete izvesti i pomoću dve flašice, ukoliko nemate bučice! Položaj tela treba da bude kao na slici! Lakat je oslonjen na nogu i ispravljanjem i savijanjem ruke oblikovaćete Vaše bicepse!

IMG_1002 fotka obr

Treća vežba je izdržaj, a izvodite je tako što se uhvatite za stolicu i u blagom polučučnju ostajete 30 sekundi. Ovu vežbu ponovite bar desetak puta i Vaše noge će biti potpuno zategnute!

IMG_1014 obr fins (1)

Obavezno posle treninga napravite meditaciju! Ispravljenih leđa, sedite u “turski” sed, ruke stavite u položaj kao na fotografiji i 10-ak minuta pokušajte da se opustite i mislite na neke lepe predele, prirodu, more, reku, šumu i dišite lagano i duboko! Ovo praktikujte svaki dan i Vaši psiha i telo će biti potpuno zdravi!

IMG_1043 obr

Foto: Miloš Miletić

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

PRATITE NAS NA