Novi Sony BRAVIA OLED TV donosi superiorno iskustvo u gledanju televizije

Novi Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 modeli televizora, sa preko osam miliona samoosvetljujućih piksela, nude intenzivne detalje i neverovatan kvalitet slike, pružajući do četiri puta više detalja od Full HD rezolucije.

Bravia AF8_Window into Daytime (6)

Acoustic Surface tehnologija omogućava prostiranje zvuka sa celog ekrana što unapređuje iskustvo gledanja televizije. 4K HDR procesor X1™ promeniće način na koji gledate TV, prikazujući slike i tonove onakvim kakvi su zaista, ističući izuzetnu boju, kontrast i jasnoću. Uz pomoć naprednih glasovnih komandi i Android TV™, televizori serije BRAVIA 4K HDR OLED AF8 omogućavaju trenutni pristup filmovima, TV emisijama i hiljadama aplikacija, a mogu se koristiti i kao uređaji za igranje igrica. Ljubitelji televizije mogu uživati u hit emisijama i filmovima na platformama kao što su Google Play Movies and TV, Netflix, Amazon Prime Video, YouTube i druge.

Bravia AF8_Window into Daytime (3)

Kako bi obeležila dolazak ove serije televizora u prodavnice, kompanija Sony je 7. maja 2018. godine pokrenula novu globalnu reklamnu kampanju koja sažima iskustvo gledanja najnovije AF8 serije BRAVIA 4K HDR OLED televizora – donoseći svetlost dana u šumu noću.

Snimljena u 4K HDR rezoluciji, različitim kamerama, uključujući i kameru Sony F55 CineAlta, reklama čiji su tvorci Ben Triklbenk (Ben Tricklebank) i DDB Berlin pretvara tamnu šumu Novog Zelanda u osvetljeni i blistavi pejzaž. Nakon snimka mirne šume odmah po zalasku sunca, kamera putuje dublje u očaravajuću šumu gde otkriva BRAVIA OLED televizor koji osvetljava i otkriva boje, kontrast i detalje šume. To je „prozor u dan“.

Snimak prikazuje šumu okupanu sjajem, svetlost treperi među palim drvećem, veličanstveni jelen luta pored vodopada, jarko roze latice lepršaju na vetru, žaba je u svom prirodnom staništu, i na kraju prizor džakaranda (Jacaranda) drveta u cvetu koji oduzima dah.

Snimci iz helikoptera, kao i mnoštvo drugih tehnika snimanja omogućile su timu da pokaže razmere noćnog neba i netaknutu lepotu novozelandskog pejzaža – dok su ručne kamere korišćene da zabeleže pokrete divljine.

Bravia AF8_Window into Daytime (4)

„Kompanija Sony ima istoriju kreiranja reklama koje dopiru do srca potrošača. Naša najnovija kreacija stvorena je na temeljima tog uspeha. Stvarajući vizuelnu magiju i prikazujući sirovu lepotu prirode u svom sjaju koja se nakon toga prenosi preko ekrana naše najnovije Sony BRAVIA OLED AF8 serije televizora“, rekla je Alesandra D’Avino (Alessandra D’Avino), šef kreativne strategije kompanije Sony Europe.

Novi televizor Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 dostupan je po maloprodajnoj ceni od 329.990 dinara za model KD55AF8BAEP, odnosno 459.990 dinara za model KD65AF8BAEP.

Bravia AF8_Window into Daytime (5)

Dve nove serije 4K HDR televizora

Kompanija Sony je u aprilu najavila dve nove serije televizora koje odlikuje jedinstveni kvalitet slike u 4K HDR rezoluciji i niz pametnih funkcija. Serija XF83 se može pohvaliti moćnim 4K HDR procesorom X1 i predstavlja savršeno rešenje za one koji traže sliku visokog kvaliteta koju pružaju ekrani veličine 60 ili 70 inča, dok XF70 serija donosi 4K HDR iskustvo u četiri veličine ekrana (43, 49, 55, 65 inča) kako bi se prilagodile različitim postavkama dnevne sobe. Sony XF70 biće dostupan u Srbiji od juna, a XF83 od jula 2018. godine.

Više o proizvodu saznajte na https://www.youtube.com/watch?v=NNmzzMAefWs&feature=youtu.be

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>