KOMPANIJA DM DROGERIE MARKT POKREĆE PROJEKAT „DM INKUBATOR”

Kompanija dm drogerie markt pokrenula je PROJEKAT „DM INKUBATOR” KOJI SRPSKIM PROIZVOĐAČIMA PRUŽA MOGUĆNOST DA RAZVIJU SVOJ PROIZVOD i PLASIRAJU GA NA DOMAĆE TRŽIŠTE KROZ LANAC DM PRODAVNICA, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu. Učešćem u  novom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za
konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim  udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica,  PROIZVOĐAČI IZ SEGMENTA HRANE, DODATAKA PREHRANI ILI KOZMETIKE, ODNOSNO PROIZVODA ZA NEGU I LEPOTU, STIČU MOGUĆNOST DA SVOJ PROIZVOD NA NAJBOLJI NAČIN PREDSTAVE NA DOMAĆEM I POTENCIJALNO NAJZAHTEVNIJIM   EVROPSKIM TRŽIŠTIMA.

Prijava učesnika će se vršiti putem portala www.dm-inkubator.rs [1],  a KONKURS JE OTVOREN OD 1. OKTOBRA DO 30. NOVEMBRA 2018. GODINE. Po završetku prijava, sledi provera i selekcija proizvoda koji će ući u  uži izbor, a nakon toga oni odabrani biće deo projekta „DM  INKUBATOR” koji predstavlja idealnu priliku njihovim proizvođačima da   dodatno unaprede svoje proizvode kroz programe podrške od strane   Organizatora i Partnera – savetovanja i mentoring dobavljača, redizajna ambalaže i primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda   tokom projekta.

FINALNI ODABIR JE U PERIODU 01.04. – 30.04.2019. GODINE, A PROGLAŠENJE (OBJAVLJIVANJE INFORMACIJE O POBEDNICIMA) JE PLANIRANO ZA 01.05.2019.

Po izboru autentičnih lokalnih proizvoda dm će obezbediti  njihovo   sezonsko ili trajno plasiranje u svim dm prodajnim objektima u Republici Srbiji, kao i potpunu marketinšku podršku i promocije odabranih  proizvoda kroz dm i eksterne kanale oglašavanja. „Naš cilj je da ponudimo svoje dugogodišnje iskustvo i ekspertizu na lokalnom tržištu kao i međunarodni „know-how”. Jedan od osnovnih kriterijuma za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže sirovine poreklom iz Srbije, kao i da do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog  trgovinskog ili HORECA objekta koji posluje u Srbiji. Kompanija dm drogerie markt doo Srbija, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u  Evropi, odvojiće istaknuto mesto na policama  za minimalno 20 takvih proizvoda u nastojanju da podržimo, podstaknemo i u najboljem svetlu predstavimo potencijal domaće proizvodnje”, _IZJAVILA JE ALEXANDRA OLIVERA KORICHI, DIREKTOR KOMPANIJE DM DROGERIE MARKT._

Odluku o tome koji će se novi proizvodi naći na policama dm-a doneće   stručni žiri koji će činiti predstavnici svih partnerskih organizacija u projektu na osnovu pravila i uslova konkursa, kao i jasno  definisanih kriterijuma selekcije. Uz to, kupci će izborom ovih   proizvoda prilikom kupovine direktno podržati osnaživanje domaće   proizvodnje i prema vlastitim potrebama i željama, nastaviti da   kreiraju ponudu dm-a.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>