200 godina kompanije Wienerberger

O svetskom lideru u proizvodnji građevinskih materijala, Zlatomir Milošev otkriva o poverenju: „Kada se ukazuje poverenje nekoj kompaniji ili proizvodu, pravilo je da nečija konstantnost u radu i dugogodišnje poslovanje garantuju kvalitet.“ Logično je, ono što ima istoriju traje i stalno se unapređuje, a samim tim uživa poverenje potrošača. Kompanija Wienerberger je osnovana u Beču 1819. godine, gde je i danas sedište, i taj podatak najbolje govori o vrednosti. Zato s pravom i tradicijom od dva veka kompanija Wienerberger postavlja visoke standarde na tržištu… 

A kako je počelo?

Te 1819. godine je započela sa radom prva ciglana. Tokom nekoliko narednih decenija je zabeležen rast na tržištu, što je kompaniju već 1869. visoko kotiralo na bečkoj berzi. A otud još jedan jubilej — 150. godina kotiranja na berzi i plasman od 188 miliona komada opeke na tržištu, čini da je poverenje kupaca čvrsto poput naših proizvoda.

O poslovanju u Srbiji

  „Kompanija Wienerberger je na naše tržište ušla 2006. godine. Brzo je ostvarila poverenje kupaca koji su prepoznali kvalitet krovnog pokrivača — i to ne samo kvalitet,  već i mogućnost da krovovi sada mogu i po nekoliko puta da se rekonstruišu, što u praksi najbolje govori o kvalitetu. Trenutno se na tržištu prodaju glineni građevinski blokovi Porotherm, vrhunski glineni crep Tondach i fasadna opeka Terca. A ovde u Srbiji kompanija posluje pod nazivom Wienerberger doo Kanjiža (ranije Potisje a.d.) i zapošljava preko 300 radnika. Briga o zaposlenima, njihovom zadovoljstvu i uslovima na radnom mestu (pre svega, bezbednost na radu) kompanija stavlja u fokus poslovanja.“ — kaže Zlatomir Milošev, direktor finansija i administracije.

Planovi i društvena odgovornost

Ponosni smo što smo nosioci „Eko“ znaka i naša briga o zaštiti životne sredine je važna tema kojom se kompanija bavi u sklopu drugih tema koje se odnose na društvenu odgovornost. 

Milošev ističe da je Wienerberger posvećen konstantnom ulaganju. Planovi kompanije Wienerberger doo Kanjiža su konstantno unapređivanje poslovnih procesa, stvaranje dodatnih vrednosti proizvodima i sistemskim rešenjima koja se nude na tržištu.

Nova ulaganja su u vezi sa automatizacijom i digitalizacijom u proizvodnji u skladu sa implementacijom industrije 4.0. Kada je reč o poslovnim rezultatima Wienerbergera, na tržistu Srbije su oni i te kako bolji u odnosu na prethodnu godinu, međutim, s obzirom na to da su uvedene takse na Kosovu i značajno je povećana cena gasa u 2018, umanjili su ukupan poslovni rezultat u odnosu na 2017. Nastavak razvijanja rezultata kroz implementaciju strategije grupe je očekivanje za ovu godinu. Gradeći objekte u Srbiji, kompanija gradi i jedan čvrst zanatski odnos sa potrošačima i zaposlenima. 


No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>