SIMPO – BREND KOJI SE VOLI

“Simpo” je brend koji se prenosi sa generacije na generaciju, razvija, i raste osluškujući tržište. Pročišćenim komadima i modernom estetikom, “Simpo” stvara proizvode koji su u skladu sa vrednostima savremenog čoveka, olakšavajući njegovu svakodnevicu i čineći život udobnijim, kvalitetnijim i lepšim.

Anita Lazić – novinar, gl. i odg. urednik Aha magazina; foto: Aha Magazin/Edvard Nalbantjan

 “Simpo” je za mene ‘lovemark’- “brend koji se voli”, koji mi tradicionalno volimo u celoj porodici. Ono što je dragoceno je da već godinama ne menjaju svoj kvalitet, da je kvalitet ono po čemu se „Simpo“ prepoznaje. “Simpo“je  klasika  na moderan način, “mala crna haljina” u enterijeru. Komadi su takvi da možete uvek da ih unesete u prostor i da znate da će se jako dobro uklopiti u najrazličitije moderne kombinacije ili uz neku antikvarnu lampu, i za mene je to prostor za kreativnu igru, koju najviše volim u svom ambijentu. Mislim da je srećan samo čovek koji živi u svetu koji sam stvara, da okruženje možemo da biramo i kreiramo svoj mikro-kosmos. Upravo zbog toga, puno pažnje posvećujem izboru nameštaja, i u poslednje vreme, moram da priznam da mi je draže da odem u „Simpo“ i da izaberem neki komad, nego da kupim sebi neki odevni predmet. Nekad je to lampa, nova fotelja …neki detalj koji će osvežiti i razigrati moj prostor.

Otvoren pristup dizajnu omogućio je „Simpu“ da u njihove proizvode unesu organsku prirodnu mekoću, neizostavljajući pritom važnost funkcionalizma i racionalizma u procesu projektovanja. 
Snežana Savić – glumica; foto: Aha Magazin/Edvard Nalbantjan

Odlučujem se za ovakav komad nameštaja iz razloga što pre svega godi mojoj estetici, osećaju za lepo, i preudoban je…
Ja uživam u lepom. Sve čestitke „Simpu“ na istrajnosti u kvalitetu, jer danas u vremenu konzumerizma i trke za profitom, održati kvalitet u smislu da je to nameštaj koji traje, koji je zaista kvalitetno urađen, od pravog drveta, sa pravim, kvalitetnim materijalima, je zaista retko. Zato kažem, uvek se opredeljujem za „Simpo“.

„Simpov“ rad zasniva se na dubokom poštovanju prema ekologiji stanovanja, odnosno prema drvetu, njegovim karakteristikama i svojstvima čije se mogućnosti kroz teoriju i praksu istražuju već decenijama.            
Anita Lazić i Snežana Savić; foto: Aha Magazin/Edvard Nalbantjan

Otkad sam postala mama, postala sam mnogo oprezniji kupac, i sada pažljivije biram komade, nemam tu vrstu impulsivne kupovine. Biram komade koji traju i koji su izrađeni od prirodnih, kvalitetnih materijala.
Ekologija stanovanja se za mene ogleda i u tome, da smo svesni da je mnogo bolje da uložimo u nešto kvalitetno. Mi smo kroz porodicu, kao interno pravilo naučili da „nisam dovoljno bogat da bih kupovao jeftine stvari“. A ekologija stanovanja to i jeste, ona pre svega znači upotrebu prirodnih materijala, svest da ne trošimo i ne bacamo, da ne kupujemo instant nešto što mislimo da ćemo zameniti, nego da zaista kupimo prave komade koji su vredni, koji će trajati i moći da se nasleđuju.  

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

PRATITE NAS NA