Na međunarodnom takmičenju za film i multimedijalni turistički promotivni materijal The Golden City Gate 2017. novi promotivni spot Crne Gore pod sloganom Crna Gora uvijek drugačija osvojio je drugu nagradu, odnosno nagrađen je sa četiri zvjezdice, u kategoriji Zemlja (Country).
Nagrada je dodijeljena Nacionalnoj turističkoj organozaciji Crne Gore tokom naposjećenije turističke berze u Evropi, ITB 2017, koja se održala od 8-12. marta u Berlinu.
Žiri je, pored ostalog, ocjenjivao koliko je jasna poruka filma, koliko film odgovara ciljnoj grupi, kreativnost i inovativnost filma, kao i koliko podstiče na posjetu destinaciji.
Kreativni koncept i sinopsis spota Crna Gora uvijek drugačija uradila je agencija LUNA TBWA i kreativni direktor Radovan Kupres, produkciju spota radio je reditelj Ivica Vidanović, njegova produkcijska kuća Cinnamon Production i Balkan Media Tim.
Za glumačku interpretaciju ideje zaslužni su glumci Branimir Popović, Dejan Ivanić, Radmila Božović i Sanja Popović.
O spotu i konceptu
Koristeći kao lajtmotiv jednu reč, tj. uzrečicu koja se tako često čuje u lokalnom jeziku “Čuš”, a koja ima bezbroj značenja (a nijedno opet sasvim precizno), ova ideja aludira na jedinstven karakter Crne Gore – na vrijednosti u njenoj svakodnevnici, koje nije moguće do kraja “prevesti” jednom strancu. On jednostavno mora da ih doživi.
Koristeći se upravo ovom specifičnošću koja se srijeće kod lokalnog stanovništva, kao i raznolikošću i jedinstvenošću predjela i ponude Crne Gore u odnosu na druge destinacije, izgradila se cijela ideja.