2. Supta Padangusthasana II

2-01Lezite na leđa, podignite levu nogu i uđite u Supta Padangusthasanu I. Glava, trup i desna noga su čvrsto izduženi na podu. Stavite kaiš na sredinu stopala podignute noge, oba kraja kaiša uhvatite levom rukom i sa izdahom spustajte nogu i ruku na levo ka podu. Nije bitno koliko noga može ići ka podu, koliko je bitno da levi i desni guz jednako leže na podu. Levo stopalo je u liniji sa kukovima stisnuto uz zid sa malim prstom i petom u istoj ravni. Desnu ruku ispružite u ravni sa ramenom i pritisnite šakom o pod.

Neka Vam obe nogu budu prave i zategnute. Ne odvajajte levi guz od poda. Ostanite u položaju koliko god možete i dišite normalno. Sa udahom vratite levu ruku i nogu u sredinu. Sa izdahom pustite kaiš i spustite nogu dole. Ponovite asanu na desnoj strani. Ova asana donosi trenutno olakšanje kod bolova u kukovima, lumbalnom delu i kolenima. Hrani zglobove kukova. Kada je zadnja loža pravilno izdužena, automatski se skida sav pritisak sa kolena. Prepone su obično najzatvorenije kod sportista. Ova asana izdužuje prepone.

Uređuje: Marija Jakšić

http://www.iyengaryogaserbia.rs/

 

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>