Modna Laboratorija Ane Milojković

Lepotica sa smislom za preduzetništvo, čiji su modni aksesoari lepi poput nje same, predstavlja svoj koncept Modne laboratorije koji slavi snagu zajedništva u kreativnom radu i u ego-industriji nudi udruživanje kao put za zajednički kreativni i efikasniji nastup na srpskoj i regionalnoj modnoj sceni.

IMG_4550

Kako je nastala, opstala Modna laboratorija i koji su joj planovi?

U savremenom društvu laboratorije se koriste kao naziv za kreativne radionice. S obzirom na to da sam i sama uključena u proizvodnju kožnog aksesoara kako u Srbiji tako i u Italiji, vremenom su moji potrošači počeli da traže druge modne komade. Odlučila sam da nastavim svoju proizvodnju, ali i da okupim oko sebe neafirmisane i afirmisane modne stvaraoce, koji će kroz Udruženje Modna laboratorija promovisati svoj talenat, rad, proizvode. Modna laboratorija je industrija – skup pojedinaca i preduzeća koji međusobno sarađuju u svojim umetničkim svetovima. Ove godine planirana je prva revija Modna laboratorija, emisija Modna laboratorija, Edukativni centar Modna laboratorija i drugi projekti koji se potpuno bave predstavljanjem i promovisanjem članova Udruženja.

Koju ličnost bi želela da stilizuješ i zašto?

Volela bih da stilizujem nekoga ko ima najviše pehova kako bih imala kreativan izazov. Stilizovala sam mnoge poznate ličnosti u Italji, a volela bih da stilizujem glumca Tea Džejmsa. Verovatno bih se tada i zaljubila :)

IMG_4410

Da li ti je nešto (neko) promenilo život?

Jeste. Gubitak osobe koju sam mnogo volela. Moja baka preminula je pre dve godine. Kada sam nju ispratila iz naše porodične kuće, shvatila sam koliko smo mi kao jedinke prolazni. Počela sam više da cenim sebe i svoj trud. Počela sam da rešavam probleme i rizikujem. Ja sam borac na nju, Ostavila je iza sebe divne ljude koje je lepo vaspitala. Ona nije živela, ona je preživljavala, borila se u prostom i sujetnom svetu. Odlučila sam da u njeno ime ne preživljavam, već da živim. Da ne pripadam neobrazovanom i prostom svetu, već tom istom svetu nagovestim šta je to kulturni kapital i usadim to u svoje buduće generacije.

Šta ćeš u svojoj laboratoriji raditi što drugi ne rade?

Potrošačka osnova premala je da bi neafirmisanim modnim stvaraocima donosila profit. Zbog toga imamo prijatelje Udruženja koji će na osnovu procena i želja pomagati članovima i projektima. Svi članovi Udruženja Modna laboratorija imaće prilike da se kroz projekat Fashion & Friends upoznaju, druže i dobijaju savete i smernice poznatih ličnosti iz svoje branše. Drugi to ne rade. Previše je sujete. Želim timski rad, slobodnog duha, usmeren ka jednom cilju – BITI DEO MODNOG DRUŠTVA, A NE IZOLOVAN POJEDINAC.

Posetite sajt Modne Laboratorije
foto: Edvard Nalbantjan
Pročitajte ceo intervju u štampanom izdanju Aha magazina.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>