5 vežbi koje Viktorijini anđeli obožavaju

Njih smatraju najlepšim ženama na svetu, one predstavljaju uzor devojčicama i san su svakog muškarca. Pogodili ste, to su modeli Victoria’s Secreta, koji i te kako vode računa o svom telu. A da biste izgledale kao Elsa Hosk, Docen Kros, Lindzej Elingston, Alesandra Ambrosio ili Adriana Lima koja je rodila dve devojčice, potrebno je dosta truda. Aha magazin vam otkriva koje su to vežbe koje vole Viktorijini anđeli.

Trbušnjaci

Kako biste imali seksi definisan stomak poput Lili Oldridž, potrebno je da radite vežbe za donje trbušne mišiće. Lezite na leđa, raširite noge i zategnite stomak. Podignite desnu nogu i levu ruku, a gornji deo tela okrenite udesno. Zanim se polako podižite i spuštajte, vodeći računa da vam noga ostane podignuta, a stomak uvučen. Ponovite dva seta po 8 vežbi za obe noge.

 

Foto: fashiongonerogue.com

Zadnjica

Docen Kros obožava fitnes, a poznata je po svojoj zategnutoj zadnjici. Kako kaže, suština je da se pri vežbanju jačaju zadnji deo nogu i donja leđa. Lezite na leđa, napravite mali most i blago raširite noge kako bi vam zadnja loža i leđa bili zategnuti. Zatim podignite stopala na prste, spojite butine, uvucite stomak i blago se izvijte u vis. Ponovite 4 serije po osam vezbi.

Foto: hln.be

Lezite na stomak sa ispruženim nogama. Uvucite stomak i oslonite se laktovima o pod. Zatim savijte nogu u kolenu i podižite je dok ne osetite kako vam se zadnjica zateže, pa je spustite. Uradite 4 serije po 8 vežbi.

Foto: zena.blic.rs

Noge

Lindzej Elingson ima prelepe noge, a sve zahvaljujući tome što se bavila plesom. Njihovu formu održava tako sto radi baletske vežbe na šipci, dok će vama poslužiti i stolica sa naslonom. Stanite na desnu nogu, a levu podignite unazad. Lagano savijte nogu na kojoj stojite, a drugu ispravite tako da vam leđa ostanu prava. Zatim blago spojene ruke polako podignite iznad glave, vodeći računa da vam je stomak uvučen, a leđa ravna. Spuštajte se i podižite 8 puta, uradite dve serije, a onda promenite nogu.

Foto: celebhealthy.com

Lezite na bok sa ispruženom desnom nogom, a levu nogu savijste i stopalo postavite pored desnog kolena. Držeći desnu nogu ispravljenom, podižite i spuštajte levu nogu. Pokušajte da napravite 4 serije po 8 vežbi, po dve za svaku nogu.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

PRATITE NAS NA