Laboratorija uspeha

Stručnost se u njenom slučaju podrazumeva, kao i velika posvećenost sa kojom decenijama istrajava i razvija srpski kozmetički brend u izrazito kompetitivnoj farmaceutskoj i beauty industriji kojom vladaju svetski etablirani brendovi. Gospođa Suzana Koprivica Lujić diplomirani farmaceut, specijalista farmaceutske tehnologije osnivač je i vlasnik kompanije „Crystal Derma” – lidera na našem tržištu. Ovaj srpski brend može da „stane na crtu” evropskim i svetskim kozmetičkim proizvodima jer za razliku od blještave ambalaže i agresivne reklame već deceniju ulaže u laboratorijska razvojna istraživanja, korišćenjem najboljeg od prirode, zasnivajući svoj portfolio proizvoda na prirodnim organskim uljima masline, nevena, žutog noćurka, koštica grožđa i njihovom čuvenom pantenolu. Sam uspeh kompanije, filozofija i način poslovanja u kome je sve podređeno stručnoj nezi a to znači dubinsko ispitivanje kože, ispitivanje stablinosti i kvaliteta kozmetičkih proizvoda, kao i praćenje i merenje efekata kozmetičkih proizvoda uz mogućnost personalizovane kozmetike – pravljenje kozmetičkih proizvoda prema specifičnim parametrima vaše kože – otkrivaju lidera kompanije koji uživa u stvaralačkom procesu delujući iz drugog plana, dok pušta da njeni kupci budu najbolji glasnogovornici za proizvode koji postaju baza temeljne nege celokupne porodice.

Za kozmetičku prozvodnju, industriju, vezuje se mit o tajni koja (poput zlatne prašine) svakom proizvodu daje nešto više od samog sastava. Da li taj mit postoji ili je stvar u odnosu sastojaka recepture?

Posle deset godina rada nema potrebe da mistifikujemo čarobnu formulu naših proizvoda koji stižu do zadovoljnih klijenata. Naš stručni tim ima transparentni pristup, tako da se
kvalitet proizvodnje kozmetičkih preparata ne dovodi u pitanje. Naravno, kada su u pitanju proizvodi za negu, zadovoljni kupci koji prepoznaju kvalitet, a pritom krema postane proizvod kojem se veruje, verovatno sami mistifikuju da postoji neki specifičan dodatak koji upravo tu kremu čini posebnom.

suzana

Umišlje potrošačkom društvu postoji nje da je izrada sopstveng kozmetičkog brenda privilegija. Kakav je vaš stav o tome?
To je dugotrajan proces sa mnogo usputnih i važnih segmenata gde nije dovoljna samo stručnost, gde radite sve, od formulacije do finalnog proizvoda, pa čak i distribuciju kako bi proizvod došao do kupca. Za tako nešto potreban je sistem „lego kocke”, osmisli, proizvede i na kraju proda, tako da malo vremena ostaje za osećaj da je privilegija biti vlasnik kozmetičkog brenda.

 

U farmaciji je sve precizna mera. Koliko je mera važna u vašem životu? Da li se i u kuhinji pridržavate mera?

Ne zbog toga što sam farmaceut i što se moja proizvodnja zasniva na preciznosti i meri, jer tačno je da je upravo to suština i baza svega u našem poslu, već i zbog toga što zaista verujem da treba imati meru u svemu, što je i moj moto.

Tekst: Anita Todorović

Foto: Miša Obradović

Ceo intervju pročitajte u štampanom izdanju Aha magazina – januar/februar 2017 XI broj

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>