Yoga za mudre godine vol. 4

yoga7

Marichyasana

Ispružite levu nogu koja je postavljena prstima ka sebi a petama od sebe. Desnu nogu, savijenu u kolenu, postavite na ciglicu. Sa izdahom zarotirajte trup i zakačite desni lakat preko levog kolena. Sa svakim izdahom rotirajte ceo trup od niskog struka do vratnog pojasa, sve više. Iskusite opuštanje donjih leđa, svi tvistovi deluju kao masaža za sve organe u adbomenu i poboljšavaju varenje i proces eliminacije toksina iz tela, opuštaju donja leđa i sve mišiće kičmenog stuba čine mekanim.

yoga8

Parsva Upavista Konasana

Sedite na prednji naslon stolice i raširite noge što više možete, ponovo oslanjajući petu dalje od sebe a povlačeći prste stopala ka sebi. Okrenite trup ka desnoj strani i spustite levu ruku duž leve noge. Podignite ispruženu desnu ruku ka plafonu izdužujući desnu stranu trupa što više možete. Zadržite se deset blago dubljih udaha i deset blago dužih izdaha.

Tekst: Marija Weniger

Ilustrovala: Marija Stošić

*Još vežbi možete pronaći u novom broju Aha magazina – januar / februar 2017 XI broj

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>