Dobra hrana

www.KoVoli.com

Na gastronomskoj mapi Srbije ponosno je ucrtano jedno novo mesto koje nije promaklo ni najzahtevnijim sladokuscima i poznavaocima autentičnih domaćih zalogaja – internet prodavnica www.KoVoli.com i gurmet šop na Dedinju, u ulici Miloja Đaka 12!

ko voli naslovna

U potrazi za autentičnim, lokalnim proizvodima Srbije

Vasilije Ćetković oduvek je imao viziju – a to je da svojim idejama i radom doprinese pozitivnoj društvenoj promeni. Kao član SlowFood zajednice koja ceni i afirmiše lokalnu proizvodnju, prošao je celu Srbiju u potrazi za autentičnim, domaćim proizvodima. Strast prema dobroj hrani i želja da se stvori nešto novo i drugačije, ali sa snažnim otiskom tradicije, odvela ga je do ideje da najfinije domaće srpske ukuse podeli sa drugim ljudima.

DSC_0656_mini

Kreativni pristup socijalnom preduzetništvu

Uveren da proizvodnja kvalitetne hrane postaje težnja savremenog čoveka, pronašao je idealan način da male proizvođače hrane i pića direktno spoji sa potrošačima – kroz digitalni internet servis za poručivanje i dostavu koji omogućava da se  lokalni proizvodi nađu na našim trpezama. Digitalizacijom jednog tako specifičnog tržišta napravljena je velika društvena promena kojom se osnažuje lokalno, socijalno preduzetništvo, a Vasilije je sebi dao zadatak da učestvuje u podizanju svesti koliko je važno da znamo odakle dolazi hrana koju jedemo i od kojih je sirovina proizvedena. Shodno tome, često organizuje događaje lokalnog karaktera na kome predstavlja male proizvođače, a posetioci imaju prilike da degustiraju i tako se još bliže upoznaju sa domaćim proizvodima i vrednostima kojima se vodi SlowFood zajednica.

Na taj način pomaže lokalnim preduzetnicima da njihovi proizvodi budu prepoznati kod potrošača, a potrošačima se nudi domaći manufakturni proizvod vrhunskog kvaliteta. Ovaj mladi preduzetnik teži stalnoj edukaciji kada je u pitanju lokalna proizvodnja, te na njegovom sajtu u okviru sekcije Priče mogu pronaći edukativne tekstove o proizvodima koji se nalaze u asortimanu – osim što se nudi prilika da prvi put onlajn istražujemo i zavolimo autentične, neindustrijske ukuse, u prilici smo da saznamo više o bogatoj domaćoj kulturi hrane i zanatskom načinu proizvodnje.

Proizvodi iza kojih stoje porodice i njihove priče

Pre nego što će pokrenuti svoju internet prodavnicu, lično je posetio svakog proizvođača i uverio se u kvalitet i način izrade domaćih proizvoda. Iza proizvoda koji su se našli okupljeni pod brendom KoVoli ne stoje velike korporacije i masovna proizvodnja, već obični ljudi koji najčešće sa svojim porodicama nude kvalitetne, lokalne proizvode. Suština koncepta ogleda se u proizvodima koji su vezani za gastro kulturu određenog regiona: sa jedne strane, tu  tradicionalni proizvodi Srbije i Balkana, ali i drugih gastro kultura koje su relativno nepoznate na ovim prostorima, a često se ovde proizvode od domaćih sirovina. Tako su se u ovom asortimanu dostupnom svima nama našli neki od proizvoda sa zaštićenim geografskim poreklom: Petrovačka klobasa, Sremski i Lemeški kulen, zatim fruškogorski lipov i homoljski med, te leskovački ajvar, pirotski kačkavavalj, vina i rakije proizvedena od autohtonih sorti, zanatska piva i mnogi drugi.

Vizija autentične hrane i pića na svetskom tržištu.

cigle_miniAfirmišući domaću, lokalnu proizvodnju teži se da industrija hrane postane strateška  industrijska grana Srbije. Zamisao i ideja vodilja jeste da se olakša dostupnost tradicionalnih proizvoda širom sveta. Misija ovog brenda je promovisanje i podrška socijalnog preduzetništva, životnog stila i lokalne kulture hrane i pića.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *