U borbi za dobru komunikaciju, dobar osećaj, emociju, poverenje, povratak kulturi i porodici i čekanju da radosti otvori vrata, on krade osmehe onih koje voli – da bi se i sam smejao. Uroš Stanišić, direktor digitalne agencije Gde i kad, životne lekcije svakodnevno ponavlja i iznova se oslobađa straha. Stvari rešava licem u lice, gledanjem u oči i spontanim usklađivanjem i prepoznavanjem osobe s kojom će raditi ili će je voleti.
Savremeni način života u tvom slučaju oslobađa prostor za…?
“Oslobađa prostor” je blag izraz kod čestih i nepredvidivih promena. Mnoogo je zahtevnije uvek se iznova prilagođavati. i opet sve ima svoje prednosti i mane. Sjedne strane, čovek ima udoban život jer uživa u tehnološkim i naučnim dostignućima, a s druge strane, brz i moderan način života današnjice je sinonim za stres, otuđenost i nedostatak vremena. Glasam za prostor za beg. Beg od svakodnevnice – što je mnogo lakše teorijski razmeti nego sprovesti u realnost.
Koje su tri ključne stvari potrebne da se klijent i ti razumete?
Pola posla uvek završi stisak ruke prilikom rukovanja i direktan pogled u oči. drugi deo posla je svest klijenta da mora da veruje, kao što i mi moramo da verujemo u posao kojim se klijent bavi, jer je to koncept naše agencije. u tom prepoznavanje, rodila su se i prava prijateljstva sa puno lepih druženja kao dokaz da smo napravili dobar tim.
Kada shvatiš da si sam i koje najvažnije lekcije si naučio?
Osećaj samoće kao da me nikada ne napušta. naučio sam ja puno lekcija, i više nego što zaslužujem, a život me često natera da obnovim gradivo. sada sam naučio da ni minut svog vremena ne trošim na negativne ljude, kao i to da mi je porodica bitna i zato je uvek u mom fokusu. to je krucijalno za normalno funkcionisanje u nenormalnom mestu.
Ostatak intervjua možete pročitati u novom štampanom broju AHA magazina.